Fordele og ulemper ved Net Promotor Score
White paper
Net Promoter Score (NPS) er en af de mest anerkendte modeller til loyalitetssegmentering verden over og anvendes af virksomheder som blandt andet Microsoft, Danfoss og Lego.
NPS-segmenterer dine kunder på basis af deres svar på spørgsmålet: “Vil du anbefale os til familie, venner eller bekendte?”.
Udfyld formularen, og modtag et link til vores inspirationsmateriale – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.
Bemærk: Indholdet i vores white papers må ikke gengives uden skriftlig tilladelse.
CX Survival guide
Få alternativ hjælp til at uddrive CX-dæmonerne i din virksomhed.
Både CX-orcistens værktøjskasse og CX-Dommedags ...
The 8 most important questions customer-centric leaders ask
Dette white paper (på engelsk) fokuserer på de vigtige spørgsmål, som ægte kundecentriske ledere generelt – og ...
Show Me the Money
Vores white paper: "Show Me the Money" klæder dig på til, at skabe fokus på styrket kundeloyalitet, større ...
Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?
Kan dine allerede loyale kunder, blive endnu mere loyale? Hos Loyalty Group er vi eksperter i at udvikle din ...
Kundeloyalitetens 10 bud
Dette white paper, skrevet af Mikkel Korntved, beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del ...
Kundeorientering i Salg
Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i salgsafdelingen? Vi er eksperter i kundeorientering, ...