7 store spørgsmål, som kundeorienterede ledere stiller sig selv lige nu

Forside 9 Inspiration 9 Artikler 9 7 store spørgsmål, som kundeorienterede ledere stiller sig selv lige nu

Hos Loyalty Group har vi talt med rigtig mange virksomhedsledere i løbet af de sidste par måneder.

Størsteparten af dem fokuserer på den aktuelle krise, men andre ser også ud over den lockdown-periode, som vi langsomt er på vej ud af. De er allerede ved at forberede deres virksomhed til en ny markedssituation med strammere budgetter og mere krævende kunder. 

En markedssituation hvor kundeorientering og optimale kundeoplevelser vil være vigtigere end nogensinde for at fastholde de rentable kunder – og endda tiltrække nye kunder fra de konkurrenter, der enten ikke klarer sig gennem krisen eller ikke har tilstrækkelige initiativer for at forbedre kundeorienteringen.

I samarbejde med vores belgiske samarbejdspartner Customerfit har vi lavet en kort opsummering af nogle af de emner, der kom op i samtalerne. Ikke alle af dem er lige relevante for netop din virksomhed. Men måske nogle af dem kan inspirere eller måske endda opmuntre til at tænke fremad.

Og hvis du ønsker en snak om at forberede din virksomhed til den nye ”Post-Covid19 kunde virkelighed”, så tøv ikke med at kontakte os for en indledende dialog.

Artikel udgivet i 2020

Download og få svarene

Bliv inspireret af “7 store spørgsmål …”, hvor du også modtager svar på spørgsmålene.

Udfyld formularen, og modtag et link i din indbakke – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Løsninger

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger.
 

Vores research

Vi har siden 2003 taget temperaturen på kundeloyaliteten i udvalgte brancher for at kunne rådgive vores kunder på basis af faktuel og opdateret viden.
 

Om Loyalty Group

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.