Forside 9 White papers 9 Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

White paper
Kan allerede loyale kunder blive endnu mere loyale?

Mange virksomheder er af den opfattelse, at det går fornuftigt i forhold til deres kunders loyalitet – og så er alt jo så godt som det kan være, eller er det…
Indsatsen i forhold til kundeorientering er en kontinuerlig opgave, og der vil for de fleste virksomheder være et løbende forbedringspotentiale. Et potentiale som er en skam at overse, da forbedringer af kundeloyaliteten har en direkte effekt på bundlinjen!

Udfyld formularen, og modtag et link til vores inspirationsmateriale “Customer Centricity Maturity Assessment, Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst”– det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Bemærk: Indholdet i vores white papers må ikke gengives uden skriftlig tilladelse.

Produktbeskrivelse

Hvis du ønsker det, kan du downloade CCMA produktbeskrivelsen, på denne side.

CCMA white paper
CX Survival guide

CX Survival guide

Få alternativ hjælp til at uddrive CX-dæmonerne i din virksomhed. Både CX-orcistens værktøjskasse og CX-Dommedags ...
The 8 most important questions customer-centric leaders ask

The 8 most important questions customer-centric leaders ask

Dette white paper (på engelsk) fokuserer på de vigtige spørgsmål, som ægte kundecentriske ledere generelt – og ...
Show Me the Money

Show Me the Money

Vores white paper: "Show Me the Money" klæder dig på til, at skabe fokus på styrket kundeloyalitet, større ...
Kundeloyalitetens 10 bud

Kundeloyalitetens 10 bud

Dette white paper, skrevet af Mikkel Korntved, beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del ...
Fordele og ulemper ved Net Promotor Score

Fordele og ulemper ved Net Promotor Score

Hvilke fordele og ulemper er der ved Net Promoter Score? Vi har lavet researchen, som kan puste liv i diskussionen ...
Kundeorientering i Salg

Kundeorientering i Salg

Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i salgsafdelingen? Vi er eksperter i kundeorientering, ...