Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Forside 9 Inspiration 9 White papers 9 Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst? ( Page 2 )

Kan allerede loyale kunder blive endnu mere loyale?

Mange virksomheder er af den opfattelse, at det går fornuftigt i forhold til deres kunders loyalitet – og så er alt jo så godt som det kan være, eller er det…
Indsatsen i forhold til kundeorientering er en kontinuerlig opgave, og der vil for de fleste virksomheder være et løbende forbedringspotentiale. Et potentiale som er en skam at overse, da forbedringer af kundeloyaliteten har en direkte effekt på bundlinjen!

Udfyld formularen, og modtag et link til vores inspirationsmateriale “Customer Centricity Maturity Assessment, Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst”– det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

CCMA white paper

Produktbeskrivelse

Hvis du ønsker det, kan du downloade CCMA produktbeskrivelsen, på denne side.

Bemærk: Indholdet i vores white papers må ikke gengives uden skriftlig tilladelse.

Kundeorientering i Økonomi

Dette white paper beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde struktureret med kundeorientering i økonomiafdelingen. Teksten er et uddrag af artiklen "Kundeorientering - loyale kunder er vejen til vækst" som oprindeligt er skrevet af Loyalty Group til Børsens Ledelseshåndbøger.
 

Kundeorientering i HR

Dette white paper beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde struktureret med kundeorientering i HR-afdelingen. Teksten er et uddrag af artiklen "Kundeorientering - loyale kunder er vejen til vækst" som oprindeligt er skrevet af Loyalty Group til Børsens Ledelseshåndbøger.
 

Kundeorientering i Kundeservice

Dette white paper beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde struktureret med kundeorientering i kundeserviceafdelingen. Teksten er et uddrag af artiklen "Kundeorientering - loyale kunder er vejen til vækst" som oprindeligt er skrevet af Loyalty Group til Børsens Ledelseshåndbøger.
 

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Der blev ikke fundet nogle resultater