Forside 9 Inspiration 9 Artikler ( Page 3 )

Artikler

Få inspiration til øget kundeorientering
Hos Loyalty Group holder vi dig opdateret med viden og relevante nyheder, som kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.

Læs seneste nyt om relevante artikler, kundecases, arrangementer og undersøgelser. Vi perspektiverer vores viden i et hav af spændende artikler med fokus på muligheder og udfordringer i arbejdet med kundeorientering. Vi er eksperter på vores felt og vi ved, at kunder er guld værd.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af løbende inspiration.

Bruger dine sælgere tiden på de forkerte kunder?

Bruger dine sælgere tiden på de forkerte kunder?

Loyalty Group kan give dig essentiel viden om hvilke kunder, der er mest værdifulde for din virksomhed.
[wp-word-count-reading-time before="Estimeret: " after=" min. læsetid"]

Læs mere her.

Kundeanmeldelser – Reel kundeindsigt eller marketingstunt?

Kundeanmeldelser – Reel kundeindsigt eller marketingstunt?

Kan gode, offentligt tilgængelige, kundeanmeldelser sidestilles med reel høj kundetilfredshed og -loyalitet?
[wp-word-count-reading-time before="Estimeret: " after=" min. læsetid"]

Læs mere her.

Nye NPS® Benchmarks: Så loyale er de danske forbrugere

Nye NPS® Benchmarks: Så loyale er de danske forbrugere

Hvem er bedst, og værst, til at dyrke kunderelationer? I "BrancheIndex™ Danmark 2022" kortlægges NPS benchmarks- ...
[wp-word-count-reading-time before="Estimeret: " after=" min. læsetid"]

Læs mere her.

Net Promoter System 3.0

Net Promoter System 3.0

Udvikl dit Net Promotor Score system til 3.0. ”Winning on Purpose” er obligatorisk læsning for alle, som vil både ...
[wp-word-count-reading-time before="Estimeret: " after=" min. læsetid"]

Læs mere her.

Har du sikret kundeloyalitet på budgettet?

Har du sikret kundeloyalitet på budgettet?

Kundeloyalitet bør altid tage afsæt i hvilken effekt det kan bidrage med for din virksomhed. Læs mere om at få ...
[wp-word-count-reading-time before="Estimeret: " after=" min. læsetid"]

Læs mere her.

Er der penge (nok) i jeres kundemålinger?

Er der penge (nok) i jeres kundemålinger?

Bruger I jeres kundemålinger til at styrke kundeprofitabiliteten? Eller måler I kun kundernes loyalitet fordi, ...
[wp-word-count-reading-time before="Estimeret: " after=" min. læsetid"]

Læs mere her.