Artikler
Få inspiration til øget kundeorientering
Hos Loyalty Group holder vi dig opdateret med viden og relevante nyheder, som kan inspirere dig i arbejdet med at skabe øget kundeorientering i din virksomhed.
Læs seneste nyt om relevante artikler, kundecases, arrangementer og undersøgelser. Vi perspektiverer vores viden i et hav af spændende artikler med fokus på muligheder og udfordringer i arbejdet med kundeorientering. Vi er eksperter på vores felt og vi ved, at kunder er guld værd.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev LoyaltyNews, hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af løbende inspiration.
Snyder du – eller dyrker du den ægte NPS®-score?
Måler du den ægte NPS Score? Manipulerede NPS® målinger vinder frem i flere brancher, vi hjælper dig med at ...
Estimeret: 4 min. læsetid
Vi elsker vores forsikringsselskab
Loyalty Groups “BrancheIndex™ Danmark 2021”, afslører store forskelle i kundernes loyalitet på tværs af 76 ...
Estimeret: 4 min. læsetid
Ja tak til kundeklager!
Kundeklager giver dig en unik mulighed for at designe en optimal kunderejse. Vi hjælper dig med at arbejde ...
Estimeret: 4 min. læsetid
Du er heldig hvis dine kunder klager!
Kundeklager giver dig en unik mulighed for at designe en optimal kunderejse, effektivisere, og ikke mindst skabe ...
Estimeret: 3 min. læsetid
CX-arbejdet er desværre kun “nice to have”
Uden solid økonomisk dokumentation bliver CX-arbejdet ikke prioriteret.
Estimeret: 3 min. læsetid
CX-ansvarlige ser optimistisk på et farefuldt 2021
I undersøgelsen ”CX Udfordringer 2021” sættes der fokus på arbejdet med Customer Experience (CX) i de danske ...
Estimeret: 4 min. læsetid