CX Roadmap 2.0
Er du klar til jeres Post-Corona CX-aktiviteter?
De fleste virksomheder opruster nu aktivt i jagten på tabt omsætning og mersalg efter lang tids stilstand. Nogen gør det mere struktureret end andre.
Hvis din virksomhed ikke på nuværende tidspunkt har planlagt jeres indsatser, så er I allerede bagud! Så har du overblikket over dine post-Corona kundeaktiviteter, så det bliver dig og ikke dine konkurrenter, der løber med gevinsten?
Se eller gense webinaret og få inspiration til at komme foran dine konkurrenter i den forestående kamp om kundernes hjerter:
- CX udfordringer anno 2021
- Gør det sværere for konkurrenterne at vinde jeres kunder
- Sæt (en) pris på dine kunder og udnyt det fulde potentiale
- Find de skjulte ressourcer i din organisation og brug dem rigtigt i kampen om kunderne
- Vigtige spørgsmål som CX Managers bør stille sig selv.
Indlægsholderne
På videoen møder du direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved, samt tidligere seniorrådgiver Jimmy Buchmann fra Loyalty Group.
Se eller gense videoen
Udfyld formularen, og modtag et link til videoen – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.
Vi ser frem til at inspirere dig og give dig indsigt.
Hvis du vil vide mere...
Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 30 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.