CX Roadmap 2.0
Er du klar til jeres Post-Corona CX-aktiviteter?
Hvis din virksomhed ikke på nuværende tidspunkt har planlagt jeres indsatser, så er I allerede bagud! Så har du overblikket over dine post-Corona kundeaktiviteter, så det bliver dig og ikke dine konkurrenter, der løber med gevinsten?
Se eller gense webinaret og få inspiration til at komme foran dine konkurrenter i den forestående kamp om kundernes hjerter:
- CX udfordringer
- Gør det sværere for konkurrenterne at vinde jeres kunder
- Sæt (en) pris på dine kunder og udnyt det fulde potentiale
- Find de skjulte ressourcer i din organisation og brug dem rigtigt i kampen om kunderne
- Vigtige spørgsmål som CX Managers bør stille sig selv.
Indlægsholderne
På videoen møder du direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved, samt tidligere seniorrådgiver Jimmy Buchmann fra Loyalty Group.
Webinarer
Podcast – Hvad sker der lige med Tesla?
30 years in CX: Shaping the Future of Customer-Centric Business
Tjen (flere) penge på dine NPS-målinger
Webinar med inspiration til hvordan du transformerer du dine kundemålinger til et... Læs mere her.
“Det store CX-bedrag”
Webinaret sætter fokus på, hvorfor CX kan blive overset, og hvordan det kan blive... Læs mere her.
Webinar
CX Roadmap 2.0
Udfyld formularen, og modtag et link til videoen – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.
Vi ser frem til at inspirere dig og give dig indsigt.