CX Roadmap 2.0
Er du klar til jeres Post-Corona CX-aktiviteter?
Hvis din virksomhed ikke på nuværende tidspunkt har planlagt jeres indsatser, så er I allerede bagud! Så har du overblikket over dine post-Corona kundeaktiviteter, så det bliver dig og ikke dine konkurrenter, der løber med gevinsten?
Se eller gense webinaret og få inspiration til at komme foran dine konkurrenter i den forestående kamp om kundernes hjerter:
- CX udfordringer
- Gør det sværere for konkurrenterne at vinde jeres kunder
- Sæt (en) pris på dine kunder og udnyt det fulde potentiale
- Find de skjulte ressourcer i din organisation og brug dem rigtigt i kampen om kunderne
- Vigtige spørgsmål som CX Managers bør stille sig selv.
Indlægsholderne
På videoen møder du direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved, samt tidligere seniorrådgiver Jimmy Buchmann fra Loyalty Group.
Webinarer
30 years in CX: Shaping the Future of Customer-Centric Business
Tjen (flere) penge på dine NPS-målinger
Webinar med inspiration til hvordan du transformerer du dine kundemålinger til et... Læs mere her.
“Det store CX-bedrag”
Webinaret sætter fokus på, hvorfor CX kan blive overset, og hvordan det kan blive... Læs mere her.
Webinar
CX Roadmap 2.0
Udfyld formularen, og modtag et link til videoen – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.
Vi ser frem til at inspirere dig og give dig indsigt.