Tjen (flere) penge på dine NPS-målinger
Sådan transformerer du dine kundemålinger
til et succesfuldt Voice of Customer program
Har du overvejet om dine kundemålinger egentlig understøtter virksomhedens forretningsmæssige mål? Og har du beregnet den økonomiske effekt af jeres kunders loyalitet? Hvis ikke, så bør du se eller gense dette webinar.
På videoen får du inspiration til, hvordan NPS® og øvrige Voice of Customer programmer kan bruges mere målrettet til at måle og udvikle den økonomiske effekt af kundeloyalitet. Du vil bla. høre om:
- Hvad en optimal indsamling af kundefeedback består af
- Hvordan du kan styrke virksomhedens indtjening på baggrund af jeres kundemålinger
- Hvordan andre virksomheder måler den økonomiske effekt af kundernes loyalitet
Indlægsholderne
På videoen møder du direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved fra Loyalty Group, samt tidligere seniorrådgiver Jimmy Buchmann fra Loyalty Group.
Derudover deltager Stefan Kolle, Managing Director and innovator fra Futurelab. Futurelab (BE) er associeret partner med Loyalty Group.
Videoen foregår primært på dansk, men der vil være enkelte indlæg på engelsk.
Webinarer
30 years in CX: Shaping the Future of Customer-Centric Business
CX Roadmap 2.0
Webinar med inspiration til at komme foran dine konkurrenter i kampen om kundernes... Læs mere her.
“Det store CX-bedrag”
Webinaret sætter fokus på, hvorfor CX kan blive overset, og hvordan det kan blive... Læs mere her.
Webinar
Tjen (flere) penge på dine NPS-målinger
Udfyld formularen, og modtag et link til videoen – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.
Vi ser frem til at inspirere dig og give dig indsigt.