“Det store CX-bedrag”
Er CX-funktionen mere af navn end af gavn?
Se eller gense webinaret ”Det Store CX bedrag”. Her sættes der fokus på, hvorfor CX-arbejdet kan blive overset i virksomhedens aktiviteter, og hvordan CX-arbejdet kan vendes til at blive en højt forrentet investering frem for en tvivlsom omkostning.
Du vil blive præsenteret for:
- CX-indsatsens udfordringer i dag
- Hvad der vil bringe CX-arbejdet øverst på virksomhedens agenda
- Hvordan CX-arbejdet bliver en god business case
Om indlægsholderen
På videoen møder du direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved fra Loyalty Group. Mikkel har arbejdet i Loyalty Group siden 1992 og har været involveret i mere end 300 projekter. Som seniorrådgiver arbejder Mikkel primært med forretningsmæssig design og tolkning af kundedata, samt implementering af kundefokuserede udviklingsprocesser hos kunderne.
Mikkels nærmest religiøse overbevisning om værdien af at udvikle relationer er en ofte efterspurgt inspirationskilde både i danske og udenlandske virksomheder.
Webinarer
30 years in CX: Shaping the Future of Customer-Centric Business
Tjen (flere) penge på dine NPS-målinger
Webinar med inspiration til hvordan du transformerer du dine kundemålinger til et... Læs mere her.
CX Roadmap 2.0
Webinar med inspiration til at komme foran dine konkurrenter i kampen om kundernes... Læs mere her.
Webinar
“Det store CX-bedrag”
Udfyld formularen, og modtag et link til videoen – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.
Vi ser frem til at inspirere dig og give dig indsigt.