“Det store CX-bedrag”

Forside 9 Inspiration 9 Webinarer 9 “Det store CX-bedrag”

Er CX-funktionen mere af navn end af gavn?

Og hvad skal der til for, at CX-arbejdet bliver en investering frem for en omkostning?

Se eller gense webinaret ”Det Store CX bedrag”. Her sættes der fokus på, hvorfor CX-arbejdet kan blive overset i virksomhedens aktiviteter, og hvordan CX-arbejdet kan vendes til at blive en højt forrentet investering frem for en tvivlsom omkostning.

Du vil blive præsenteret for:

  • CX-indsatsens udfordringer i dag
  • Hvad der vil bringe CX-arbejdet øverst på virksomhedens agenda
  • Hvordan CX-arbejdet bliver en god business case

Om indlægsholderen

På videoen møder du direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved fra Loyalty Group. Mikkel har arbejdet i Loyalty Group siden 1992 og har været involveret i mere end 300 projekter. Som seniorrådgiver arbejder Mikkel primært med forretningsmæssig design og tolkning af kundedata, samt implementering af kundefokuserede udviklingsprocesser hos kunderne.
Mikkels nærmest religiøse overbevisning om værdien af at udvikle relationer er en ofte efterspurgt inspirationskilde både i danske og udenlandske virksomheder.

Se eller gense videoen

Udfyld formularen, og modtag et link til videoen – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Vi ser frem til at inspirere dig og give dig indsigt.

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Løsninger

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger.
 

Vores research

Vi har siden 2003 taget temperaturen på kundeloyaliteten i udvalgte brancher for at kunne rådgive vores kunder på basis af faktuel og opdateret viden.
 

Om Loyalty Group

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.