Fordele og ulemper ved Net Promotor Score®

Forside 9 Inspiration 9 White papers 9 Fordele og ulemper ved Net Promotor Score® ( Page 3 )

Net Promoter Score® (NPS®) er en af de mest anerkendte modeller til loyalitetssegmentering verden over og anvendes af virksomheder som blandt andet Microsoft, Danfoss og Lego.
NPS® segmenterer dine kunder på basis af deres svar på spørgsmålet: “Vil du anbefale os til familie, venner eller bekendte?”.

Udfyld formularen, og modtag et link til vores inspirationsmateriale – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Fordele og ulemper ved Net Promotor Score®
Bemærk: Indholdet i vores white papers må ikke gengives uden skriftlig tilladelse.

Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Indsatsen i forhold til kundeorientering er en kontinuerlig opgave, og der vil for de fleste virksomheder være et løbende forbedringspotentiale. Et potentiale som er en skam at overse, da forbedringer af kundeloyaliteten har en direkte effekt på bundlinjen!
 

Show Me the Money

Dette white paper synliggør de økonomiske effekter, der følger med en øget kundeloyalitet. Når du har læst det, kan du tage argumenter som styrket kundeloyalitet, større budgetandel og øget kundetilgang med til ledelsesbordet.
 

Kundeorientering i Marketing

Dette white paper beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde struktureret med kundeorientering i marketingafdelingen. Teksten er et uddrag af artiklen "Kundeorientering - loyale kunder er vejen til vækst" som oprindeligt er skrevet af Loyalty Group til Børsens Ledelseshåndbøger.
 

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Der blev ikke fundet nogle resultater