Forside 9 Inspiration 9 White papers 9 Fordele og ulemper ved Net Promotor Score

Fordele og ulemper ved Net Promotor Score

White paper

Net Promoter Score (NPS) er en af de mest anerkendte modeller til loyalitetssegmentering verden over og anvendes af virksomheder som blandt andet Microsoft, Danfoss og Lego.
NPS-segmenterer dine kunder på basis af deres svar på spørgsmålet: “Vil du anbefale os til familie, venner eller bekendte?”.

Udfyld formularen, og modtag et link til vores inspirationsmateriale – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Bemærk: Indholdet i vores white papers må ikke gengives uden skriftlig tilladelse.

Fordele og ulemper ved NPS
Show Me the Money

Show Me the Money

Vores white paper: "Show Me the Money" klæder dig på til, at skabe fokus på styrket kundeloyalitet, større ...
Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Kan dine allerede loyale kunder, blive endnu mere loyale? Hos Loyalty Group er vi eksperter i at udvikle din ...
Kundeloyalitetens 10 bud

Kundeloyalitetens 10 bud

Dette white paper, skrevet af Mikkel Korntved, beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del ...
Kundeorientering i Salg

Kundeorientering i Salg

Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i salgsafdelingen? Vi er eksperter i kundeorientering, ...
Kundeorientering i Økonomi

Kundeorientering i Økonomi

Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i økonomiafdelingen? Vi er eksperter i ...
Kundeorientering i Marketing

Kundeorientering i Marketing

Vil du gerne arbejde mere struktureret med kundeorientering i dit marketing? Vi er eksperter i kundeorientering, ...