Kundeloyalitetens 10 bud

Forside 9 Inspiration 9 White papers 9 Kundeloyalitetens 10 bud

Dette white paper, skrevet af Mikkel Korntved, beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del af enhver virksomheds kundeorientering – men hvorfor efterlever størsteparten af erhvervslivet dem så ikke?

Udfyld formularen, og modtag et link til vores inspirationsmateriale – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Kundeloyalitetens 10 bud
Bemærk: Indholdet i vores white papers må ikke gengives uden skriftlig tilladelse.

Fordele og ulemper ved Net Promotor Score®

Hvad er de vigtigste argumenter for og imod Net Promotor Score® (NPS®), og hvad er der egentlig blevet skrevet om NPS® igennem årene? Vi har lavet researchen, som kan puste liv i diskussionen om NPS® i din virksomhed.
 

Show Me the Money

Dette white paper synliggør de økonomiske effekter, der følger med en øget kundeloyalitet. Når du har læst det, kan du tage argumenter som styrket kundeloyalitet, større budgetandel og øget kundetilgang med til ledelsesbordet.
 

Fra god til bedre – eller fra bedre til bedst?

Indsatsen i forhold til kundeorientering er en kontinuerlig opgave, og der vil for de fleste virksomheder være et løbende forbedringspotentiale. Et potentiale som er en skam at overse, da forbedringer af kundeloyaliteten har en direkte effekt på bundlinjen!
 

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Løsninger

Der er ingen quick fix, når du vil have loyale kunder. Til gengæld har vi masser af gode og velafprøvede løsninger.
 

Vores research

Vi har siden 2003 taget temperaturen på kundeloyaliteten i udvalgte brancher for at kunne rådgive vores kunder på basis af faktuel og opdateret viden.
 

Om Loyalty Group

Vi hjælper virksomheder med at øge indtjeningen via styrket fokus på kundeloyalitet. Og det har vi gjort i over 25 år.