Kundeloyalitetens 10 bud

Forside 9 Inspiration 9 White papers 9 Kundeloyalitetens 10 bud ( Page 2 )

Dette white paper, skrevet af Mikkel Korntved, beskriver en række centrale områder, som bør være en naturlig del af enhver virksomheds kundeorientering – men hvorfor efterlever størsteparten af erhvervslivet dem så ikke?

Udfyld formularen, og modtag et link til vores inspirationsmateriale – det koster kun en tilmelding til vores nyhedsbrev.

Kundeloyalitetens 10 bud
Bemærk: Indholdet i vores white papers må ikke gengives uden skriftlig tilladelse.

Kundeorientering i HR

Dette white paper beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde struktureret med kundeorientering i HR-afdelingen. Teksten er et uddrag af artiklen "Kundeorientering - loyale kunder er vejen til vækst" som oprindeligt er skrevet af Loyalty Group til Børsens Ledelseshåndbøger.
 

Show Me the Money

Dette white paper synliggør de økonomiske effekter, der følger med en øget kundeloyalitet. Når du har læst det, kan du tage argumenter som styrket kundeloyalitet, større budgetandel og øget kundetilgang med til ledelsesbordet.
 

Kundeorientering i Økonomi

Dette white paper beskriver de økonomiske argumenter for at arbejde struktureret med kundeorientering i økonomiafdelingen. Teksten er et uddrag af artiklen "Kundeorientering - loyale kunder er vejen til vækst" som oprindeligt er skrevet af Loyalty Group til Børsens Ledelseshåndbøger.
 

Hvis du vil vide mere...

Læs meget mere om Loyalty Group og vores erfaringer gennem mere end 25 år. Du kan også lade dig inspirere af vores viden om kundeloyalitet, eller læse mere om vores løsninger og research.

Der blev ikke fundet nogle resultater