BrancheIndex™ Mobil
Her er mobilselskabet med de mest loyale kunder i 2022
Loyalty Group gennemfører hvert år BrancheIndex™ Mobil for at afdække danskernes tilfredshed med, og loyalitet overfor deres mobilselskab.
Undersøgelsen giver de danske mobilselskaber en unik mulighed for at se, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne.
Mobilselskaberne vurderes på en række centrale områder.
Vurderingsområder
- Produktkvalitet
- Servicekvalitet
- Værdi for pengene
- Image og omdømme
- Samfundsansvar
- Klagehåndtering
- NPS®
- Loyalitetsindex
BrancheIndex™ Mobil 2022 resultat
Her er resultaterne fra seneste undersøgelse, gennemført i 2022, hvor 5.480 mobilkunder har deltaget. CBB Mobil indtager årets førsteplads, mens OiSTER tager positionen lige efter. Telmore følger tæt efter på tredjepladsen, når det kommer til at have de mest loyale mobilkunder.
Tallene i firkanterne til højre, er ændringen i indekspoint, i de seneste to BrancheIndex™ Mobil målinger.
Mindre og digitalt stærke selskaber holder positionen helt i front
”CBB Mobil scorer generelt højest, da det er lykkedes for dem at tilbyde en attraktiv pris, på et overordnet godt og stabilt produkt, som har en god dækning. Når kunderne har behov for at komme i kontakt med CBB Mobil, så har mobilselskabet ’pakket’ det gode produkt ind, i én af Danmarks bedste serviceoplevelser.
Med de generelt stigende priser i 2022, er prisen et vigtigt forhandlingspunkt, men ikke altafgørende, således ser vi at OiSTER opfattes som den mest attraktive på prisen, men deres kerneprodukt, mobiltelefoni, skuffer en smule blandt deres mobilkunder, hvilket gør at mobilselskabet placeres på en femteplads på produktsiden.
Telmore topper derimod produktsiden, med den højeste score i den kategori, og også her placerer YouSee sig blandt de øverste, på en fjerdeplads, hvilket er den eneste kategori YouSee formår at opnå en positiv score i. Tilbagemeldingen fra YouSee’s kundedatabase, Danmarks største, i de andre kategorier er anderledes dystre, da mobilselskabet placeres absolut lavest, som nummer 8 ud af 8 i disse fire kategorier: Servicekvalitet, Værdi for pengene, Image og Samfundsansvar.”, siger Lars Jepsen, researchchef i Loyalty Group.
BrancheIndex™ Mobil i pressen
BrancheIndex™ Mobil møder hvert år interesse fra den danske presse. Undersøgelsens resultater bringes i en række udvalgte medier.
BrancheIndex™ A-kasse
BrancheIndex™ - A-kasse. Loyalty Group gennemfører hvert år en analyse af... Læs mere her.
BrancheIndex™ Bank
BrancheIndex™ - Bank - Læs mere om vores resultater fra den seneste undersøgelse... Læs mere her.
BrancheIndex™ Dagligvarer
BrancheIndex™ - Dagligvarer - Læs vores resultater fra den seneste undersøgelse... Læs mere her.
BrancheIndex™ Fagforening
BrancheIndex™ - Fagforening. Loyalty Group gennemfører hvert år en analyse af... Læs mere her.
BrancheIndex™ Forsikring
BrancheIndex™ - Forsikring. Loyalty Group gennemfører hvert år en analyse af... Læs mere her.
BrancheIndex™ Internet
BrancheIndex™ - Internet. Loyalty Group gennemfører hvert år en analyse af... Læs mere her.
BrancheIndex™ Pension
BrancheIndex™ - Pension - Læs vores resultater fra den seneste undersøgelse af... Læs mere her.
NPS Benchmarks
Loyalty Groups årlige rapport ”NPS Benchmarks” giver en dyb indsigt i... Læs mere her.
Produktbeskrivelse
BrancheIndex™
Her kan du downloade produktbeskrivelsen af BrancheIndex™, udfyld formularen, og modtag et link til dokumentet i din indbakke.